onsdag 19 november 2008

Traktor


Jag börjar med en rapport om hur natten gick. Emelie somnade klockan 19 som vanligt men vaknade 02.00, då gick jag in en gång och sa god natt och då somnade hon om efter en stund. Sov till 06.00 då Lasse klev upp för att gå till jobbet. Låg och småpratade med somnade faktiskt om en gång till utan att jag gick in. Vaknade slutligen 07.00. Duktig tjej!
Men det var mer svårsovet för mig. Kl 02.15 började en traktor åka omkring här på smågatorna och innergårdarna. Jag har fortfarande inte listat ut vad den gjorde. Men den höll i alla fall på till 07.00. Så det blev väldigt lite sömn för den känsliga mamman i huset. ; )

Nu har även Emelies förkylning nått mig, men jag hoppas på att det inte blir så farligt!
Vidare så börjar Emelie nu tröttna på ålandet och står då och då på alla fyra och väger. Hon kanske blir en krypande tjej ändå. Speciellt när hon ska över trösklar så vill hon krypa.
Hoppas du får en bra dag i solskenet!

Inga kommentarer: