fredag 28 november 2008

Duktig!


Hon gjorde det...lillskruttan satt själv på ett flytande flak, jag lockade till mig henne så hon ålade mot mitt håll och vips for hon i vattnet...jag plockade upp henne...lite hostande men inget gråtande! Bra! För övrigt var hon på ovanligt bra humör i vattnet! Typiskt att pappa Lasse inte var med den här gången heller. Har bokat in Emelie en extra gång på söndag...hoppas han kan vara med då!


Efter simmet gick jag och Emelie samt Rachel och Jennifer ut på stan och fikade! Lika trevligt som alltid! Tack för idag brudar! Jennifer har varit sjuk så vi har inte kunnat träffa henne på länge! Men nu spanade brudarna in varandra igen...dem blir nog riktigt goda vänner i framtiden!


Nu har farfar anlänt så nu ska vi vara lite sociala!


Hoppas du får en mysig fredagskväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi, ja det va jätte trevligt!=)
puss & kram