torsdag 20 november 2008

Ja! Nu funkar det!


Tack vare min vän Carro eller egentligen hennes man Martin så har jag också fått till en "räknare". Tack! Blir roligt att se om det är någon som besöker bloggen!!!
Ikväll blir det en tidig kväll...har varit ett lååångt dygn utan sömn för någon av oss i familjen Stillmark/Danielsson. Har hyrt en film som jag inte ens kommer ihåg namnet på...men det är en lättsam komedi så jag slipper anstränga mig mer idag. ; ) Trots en jobbig dag för Emelie så är hon ändå en riktig linslus som kortet ovan visar! ; ) Min lilla skrutta!
Nu håller jag alla tummar för att Emelie ska sova bättre i natt. Men jag har tyvärr slut på näsdroppar så det kan ju bli kämpigt...vi får se!
God natt och dröm sött!

3 kommentarer:

Anonym sa...

håller tummarna att hon kan sova bättre. kramis

Anonym sa...

Jag är tyvärr 4-5 besökare, varje gång jag har läst ett inlägg och går bakåt så räknas jag igen. *skäms*

Jessicada sa...

Åh nej är det så? Att man räknas igen när man backar? Tråkigt i så fall! Men man får iaf en liten bild om att någon läser ; ) Å det är ju iaf sant då!Hihi