tisdag 25 november 2008

Inspirerad


Man kan ju inte annat än bli inspirerad av alla träningsfreak runt omkring här i bloggvärlden...så jag tog mig i kragen idag efter peppning från Palli här om dagen och Lasse idag. Ja, tro det eller ej men jag deltog i ett medelpass på friskis!!! Haha! Och det kändes underbart..kanske inte själva passet utan att få duscha utan att någon skriker och till och med sitta i bastun i någon minut! Wonderfull! hoppas jag kommer ihåg den känslan nästan gång jag har möjlighet att gå på ett pass.


Här hemma har pappa Lasse burit omkring på vår frustrerade dotter hela tiden... ; ) Det kanske är nyttigt att få känna på hur det är här under dagarna. Fniss!


Nu ska vi äta havregrynsgröt och Emelie ska bada!


Over and out

1 kommentar:

Panni sa...

Vad duktig du är!!! Jag sa ju att det skulle kännas underbart!!! Egen tid säger jag bara - sen kvittar det nästan vad man gör! Fast det e ganska smart att kombinera egen tid och trimning av kroppen... kram