torsdag 13 november 2008

Morgon!!!

Hur gick natten då? Jo lillskruttan somnade som en stock fem i sju. Sedan sov hon till 02, gnällde i ca 3 minuter, jag behövde inte ens gå in till henne och sedan sov hon till tio över sjuuu! Jag är så stolt över både henne och mig. Stolt över henne för att hon är så duktig och kan sova och stolt över mig själv som tog kontroll över situationen. Hoppas bara att det fortsätter så här. Jag är självklart medveten om att bakslag kan komma.

Ny dag idag och det innebär att pappa Lasse kommer hem från sin kurs i Uppsala. Samt att mammorna från föräldragruppen kommer på besök med sina goingar. Problemet är bara vart alla vagnar ska stå, det är såå trångt i trapphuset. Nåja..det ordnar sig.
NU sitter jag mest och funderar på om jag ska baka kladdkaka eller blåbärspaj! ; )
Haha man har ju inte så mycket annat för sig så här på morgonen. Emelie är pigg och nöjd och leker för sig själv i hallen och jag är allmänt trött. Hihi. Konstigt nog känner jag mig ännu tröttare nu när jag faktiskt fått sova mer, men det kanske beror på att jag har lite att hämta igen! Nåväl...dags att återgå till dagens bestyr!

Simma lugnt!
//Jessica

Inga kommentarer: