måndag 29 december 2008

Framme

Nu är vi i Hudik. Emelie har verkligen varit på strålande humör idag. Hon kanske känner att hon börjar återvända till livet. Resan hit gick vöer förväntan. Hon sov i sin nya bilstol från Sala till Gävle och sedan gjorde jag och Lasse vårt bästa för att underhålla henne och det gick faktiskt att sträckåka. Så skönt! Nu sover hon i sin resesäng och jag hoppas att natten blir lung och harmonisk.

Husbesiktningen gick bra. Det var lite förhöjd fukt kring en golvbrunn som man kan åtgärda lätt enligt gubben. Men han tyckte annars att vi gjort ett bra köp. Huset är pedantskött som han uttryckte det. Vi fick även veta att vi har ett äppelträd och ett plommonträd på den lilla gräsplätten på baksidan. Dessutom lite hallon och vinbär om jag förstått gubben rätt. Nu längtar vi tills vi får ta tag i alltihop!

Kram på dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

happy new year! Ha det toppen! Pussa på Emmi från oss. Vet inte vart pappret är med ditt nr, så du kan väl messa mig sen så jag får nummret? Kram banan