tisdag 9 december 2008

Babyrytmik

Idag promenerade vi ända till Råby för att gå på sångstund. Men stackars Emelie ville inte åka vagn utan blev helt hysterisk i säkert 30 minuter. Jag var alldeles sjöblöt av svett när vi äntligen kom fram. Nu har stackaren fått något diarréliknande också...hoppas det går över fort. Hon är dock precis som vanligt...lika glad och lika aktiv...hmn...

Jag har dessutom varit och tränat idag... Så nöjd och stolt över mig själv. Och jag älskar mina nya gympaskor!!!


Vilgot har hittat sin favorit för dagen!

Jennifer och Vilgot försöker samsas om den roliga saken.

Så här glad är Emelie trots knasig mage! Krya på dig min skrutta!

1 kommentar:

Gizmo sa...

hmm inte kul att vara risig i magen.. eller är det kanske tänder på gång.. :D krya på dig emelie vad det nu är... kram kram..