torsdag 11 december 2008

Fortfarande...

...ingen bättring för lillstumpan. Har i alla fall fått i henne lite välling, morotspuré och blåbärspuré. Tack för tipset Helena, nu har hon hela rumpan full med potatismjöl. Hoppas det fungerar för hon bara gråter dagarna i ända nu. Stackars liten och stackars mitt tålamod!!! ; )

Tack Jojjo, då ska jag berätta att jag precis kommit hem från ytterligare ett medelpass på friskis. Inte illa va?! Tänk på att jag har varit gravid så det tar ett tag att komma iform. I alla fall försöker jag intala mig själv det när de andra klarar "plankan" i flera minuter och jag ger upp efter 10 sekunder!!! ; )

Lasse är ledig idag, hela dagen. Så skönt att få lite avlastning!

1 kommentar:

Anonym sa...

stackar lilla emmi =(
men oj va du e duktig som tränar så mkt! kram