lördag 6 februari 2010

Onödigt vetande!!!

Hur gammal är du om 5 år? 34 ska fylla 35 det året...huvaligen!
Vem tillbringade du minst 2h med idag? Emelie
Hur lång är du? 166,5 mäktiga centimeter. ; )
Vem ringde du senast? Min syster.
Vem ringde dig senast? Min syster.
Hur löd det senaste sms et du fick? Ja du, jag vill ju det.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hatar att ringa så skicka SMS.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
När såg du senast din pappa? Hmn...förra helgen.
Vilken ögonfärg har du? Grön
När vaknade du idag?
05.51
Vilken är din favoritjulsång? Oh helga natt (om en tjej sjunger) Julen är här.
Vart tror du att du befinner dig om 10 år? I Fagersta!
Vad skrämde dig om natten när du var barn? Tokmörkrädd...är fortfarande.
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Minns inte riktigt när jag skrattade...
Hur stor är din säng? 1.80
Stationär eller bärbar dator? Bärbar
Hur många kuddar har du i sängen? 8!!!
Vilka städer har du bott i? Fagersta, Falun, Uppsala och Västerås.
Är du social? Ofta! Beror på vissa situationer.
Favoritglass?! Mjukglass med massor av strössel.
Favoritefterrätt? Klasskaka eller blåbärspaj
Tycker du om kaffe? NEJ!
Vad dricker du till frukost? Inget
Sover du på någon särskild sida? På vänster sida eller mage...
Kan du spela poker? Pinsamt lite.
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nej
Föredrar du havet eller bassängen? Havet!!!!
Äger du dyrbara smycken?`Njaääj...allt är relativt.
Vad har du för ringsignal? En bebis som jollrar.
Vad har du närmast dig just nu som är rött? En napp
Kan du byta olja på bilen? Nej
Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej men jag har varit nervös några gånger.
Läser du dagstidningen? Nej fyyy va trist! Jag läser Västeråstidningen...heja Örtis!!!
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix Fm
När var du i kyrkan senast? På Vilmas dop...var ett tag sen då! Skulle har varit idag.
Hur länge har du campat som längst i ett tält? En natt i taget och det är verkligen nooog...uuuusch!!!!

Din tur!

3 kommentarer:

This is me- Christine sa...

Nu blir jag orolig....minns du inte när du skrattade?

En natt i tält? Nej du när vi var på vår sverigerunt resa blidde de allt hela 2 nätter i tält! :) Men jisses vad jag längtade efter en hästens madrass då!

KRAM stinelina

Jessicada sa...

hihihiii jag fick för mig att vi bara stod ut en natt eftersom det regnade så...men vi kanske sov i Halmstad och sen på Öland???
Hihi det var tider det iaf!!!

Melker sa...

Den där halva centimetern är viktig... Haha, din toka! :-D
/En dvärg

PS, jag snor listan av dig ;-)