måndag 16 februari 2009

Mycket att stå i...

Ja nu är det mycket att stå i...renovering, tjejfest, Fagerstabesök, besök och tapetsering i Pallis lägenhet, lek med Emelie, sömnlösa nätter, en tredje tand och en flytt!!!
Ja det är anledningen till att det har blivit dåligt med inlägg på bloggen.
Nu är vi i alla fall inflyttade i vårt hus och jag är övertygad om att vi kommer att trivas jättebra här. Grannarna är så trevliga och jag är nöjd med målning och golv på övervåningen. Vi kommer att bo här på övervåningen tills vi renoverat klart på bottenplanet. Det kommer nog att ta ett tag. Men det går ingen nöd på oss...det är bara dammet jag vill bli av med så man kan andas normalt snart. ; )

Nu ska jag leta efter inspiration till köket på nätet. Så fort jag hittat kameran och sladdarna så kommer ett megalångt inlägg på vad som hänt på sista tiden.

Simma lugnt så länge!
Kram

Inga kommentarer: