torsdag 14 januari 2010

Snart...

...kommer jag köpa mig en mobil som jag kan blogga ifrån. Då blir det lättare att hålla bloggen vid liv. Här kommer en uppdatering i alla fall. Emelie går nu åter på dagis. Hon har det jobbigt med magen och är stundtals inte hungrig och rätt ledsen. Idag satte hon en köttbulle i halsen som jag inte trodde att hon skulle få upp men det gick tillslut. Efter några minuter kräktes hon dessutom. Men detta är 2,5h sedan och inget mer har hänt förutom att hon är lite småledsen. Hoppas hon inte är sjuk! Jag jagar bvc flera gånger om dagen för att se om vi kan få ge Emelie dos nummer två av nöff nöff vaccinet. Idag fick jag veta att det är drop in nästa tisdag och torsdag så vi får satsa på det. På jobbet är det full fart. Tufft som vanligt men snart är det sportlov, sedan påsklov och sedan sommar med stort S. Vi har i alla fall fått nya kockar till skolan och det är otrolig skillnad på maten. Man får vara glad för det lilla så här mitt i vardagen. Annars vankas två dop av Elvira och Filippa samt några fester framöver.
Simma lugnt allihop!
Jessica

Inga kommentarer: