onsdag 26 augusti 2009

Hämtat på förskolan


Idag fick jag äntligen se hur min lillskrutta har det på förskolan. Kl 15.30 smög jag in och såg henne sitta under ett bord och ropa tittut till personalen....det verkar inte gå någon nöd på henne. När hon såg mig kom hon springandes och jag fick massor med gooos. Ojoj mitt mammahjärta brast! Sedan tog hon mig i fingret och skulle gå hem...haha...skruttan. Personalen tycker dock att hon är en otroligt envis och intensiv dam...men hon lär sig nog rutinerna snart säger dem och skrattar!!! Blev tvungen och ge mig ut och köpa regnjacka idag också...för Emelie hade varit vrålarg när hon inte fick gå ut för att hon inte hade några bra kläder. Två portioner hade hon ätit idag också. Så himla duktig!!! Igår hade hon varit vrålarg när hon skulle sova, men idag hade det gått bättre och hon sov 1,5h. Personalen verkar grymt bra faktiskt!!! Skönt!!! Men oj va trött hon var nu på kvällen....somnade halv sju redan!

3 kommentarer:

Isabelle sa...

Vad skönt att det går så bra för henne och att ni är nöjda med personalen! Härligt att hon törs visa sitt humör också :-)

farfar sa...

Längtar efter att träffa Emilie snart, om allt går som jag tänkt mig så kommer farfar till dig om 2 veckor. Ha det jättebra på dagis...puss o kram från farfar

This is me- Christine sa...

Vilken tur att personale är bra och snäll med lilla tjejen!
Annars kommer stina och bits......;)