söndag 30 augusti 2009

Dramatik


Ojojoj nu har det varit drama här på Råbocksvägen! ; ) Mamma Jessie skulle färga håret för 5000e gången sedan 1998. Så jag gjorde som vanligt och blandade ihop färg med den andra vätskan. Tyckte att blandningen såg något mörk ut men så brukar det ju kunna vara. Efter att blandningen verkat i håret i 15 minuter började håret se mycket mörkt ut. Till min förfäran upptäckte jag att det låg fel färgblandning i kartongen. Det har jag aldrig varit med om. Så nu är jag mörk...rätt rejält mörk om jag jämför med imorse...haha. Men jag är glad att jag inte är lila, grön eller blå! Haha spännande söndag det här!!! Hihi
Stina efterlyste bild så här kommer en på en mycket trött mamma! ; ) (hihi visst kommer jag ihåg att vi färgade och färgade...haha..det var tider det)

5 kommentarer:

This is me- Christine sa...

Iiiiiii!
Väntar sänt på att få se resultatet.....
Jag minns när vi gjorde detta på varandra i Uppsala....tider d;)
Kram på dig

This is me- Christine sa...

De bidde ju bra ju!

Isabelle sa...

Nej, vad snopet att det låg fel färgblandning i, det tror man ju inte ska hända. Jag brukar aldrig kolla om det är rätt i :-o

Men det blev ju bra i alla fall!

Rachel sa...

Supersnyggt juu =)

Emma sa...

Ooops, jag kollar aldrig om det är rätt... Nåväl, din hårfärg blev fin! Ser inte för mörk ut på fotot. Sen kan det kännas annorlunda. Fast jag brukar vänja mig fort om det blir för mörkt. Ingen fara! Oroa dig inte!