torsdag 21 maj 2009

Uppdatering

Jag har inte hunnit blogga på några dagar så här kommer en uppdatering. Jag har kämpat mig igenom vårruset och kan numera inte röra mig utan att benen skriker. ; ) Lasse och Emelie var och hejade på men jag sprang så fort att de missade mig. Fniss! Pelle, Marie och lille Wille har varit på besök. Vi var på busborgen på dagen och sedan grillade vi innan de åkte hem. Emelie går väldigt stadigt nu och är ute och promenerar hela dagarna. Nu börjar tyvärr näsan att rinna men vi får hoppas att det inte blir så allvarligt. Just nu är farmor på besök och busar med Emelie, syr upp gardiner, skurar golv mm. Härligt! På lördag kommer farfar och faster Kristin. Jag tar nog och piper iväg till Fagersta en sväng på lördagkväll. Det är ju trots allt våryra! ; )Inte sååå suuugen på att springa!!!Var kan mamma Jessie vara???

Myser med Wille!


Inga kommentarer: