måndag 19 januari 2009

Knä

Idag har jag och Emelie varit på ortopedtekniska. Där fick vi veta att mina knäskålar sitter snett och att det inte går att göra något åt om jag inte vill såga av hela lårbenet och flytta underbenet. Men chansen för att det ska bli bra är liten. Men jag får i alla fall ett rejält knäskydd så det blir nog bra.

Jag hade i alla fall planerat besöket väldigt väl. Lasse jobbade så Emelie var tvungen att följa med. Så jag åkte dit kl 09 och gick en promenad. Emelie somnade 9.30. 9.45 gick jag in för att betala. Då skriker såklart en röst i hissen. "Våning noll"! Så var det med den sömnen...haha...
Så Emelie har haft en tuff dag men kvällen blev mysig.

1 kommentar:

Emma sa...

Såga av lårbenet och flytta underbenet känns väl inte som ett lockande alternativ när det inte ens finns någon garanti om att det blir bra. Hoppas att knäskydd ska hjälpa!