måndag 26 januari 2009

Igång....

Nu har första penseln använts i det nya huset. Vitt, vitt, vitt målar vi! Bilder kommer senare men jag har så ont i hela kroppen efter en lååång dag i huset så jag orkar inte just nu. Men bra blir det!!!

Femminutersmetoden fungerar (peppar,peppar) även denna gång I natt sov Emelie från 19 till 05.20...det är väl väl godkänt!!! Hoppas verkligen att det håller i sig så jag får en chans att ladda batterierna! Men hon har varit lite hård i magen och inte så glad men det släppte nu på kvällen tror jag...

Ett stort grattis till Bella som fick en dotter till igår!!! Hurra, Hurra och välkommen till världen önskar jag den lilla! grattis också till storasyster Alva!

En extra kram till Paulina också Kram!!!

3 kommentarer:

Gizmo sa...

Hej.. å så spännande med renovering.. ska bli så kul att få se bilder.. å ännu roligare att få se det i värklighet.. när vi nu hinner komma ner... :D måla på ni.. kram kram..

(ont i kroppen hör till med renoveringen hihi)

Anonym sa...

Va duktiga ni är! Hoppas du hittade nåt på stan =)
Vi ses imorgon, kram banan

Anonym sa...

Tackar tackar! :-)

Kul med renovering, även om det är lite drygt. Ska bli skoj att komma och kika på ert hus sedan.