torsdag 31 december 2009

Året 2009

Jag satt och funderade här tidigare idag om det verkligen hänt någonting speciellt under 2009. Sedan kom jag på att vi faktiskt köpt hus, renoverat nästan hela huset, jag har äntligen gått ner mina graviditestskilon. Emelie har lärt sig både att krypa och gå. Hon har även lärt sig prata och har haft vattkoppor. Vi har haft semester och åkt båt i Göteborg och simmat i Hudiksvall. Det har varit operation och det har varit jobbstart efter 1,5 år. Jag har gjort en hemsida till jobbet och försökt uppfostra andras barn. Jag har åkt pulka och skottat snö. Jag har träffat kompisar, hängt på hamnkrogen, varit med och ordnat överraskningsfest och varit på Diggiloo... Ja det har nog hänt en del även detta år... Undrar var 2010 kommer att bjuda på...? Gott Nytt År!

Inga kommentarer: