torsdag 2 juli 2009

Iggesund/Hudik

Emelie är på strålande humör och verkar gilla sommar och värme. Hon badar och busar och skrattar gott under dagarna! Hon sover också hyfsat på nätterna. Det är hostan som hon inte verkar bli av med och som stör henne ibland.
Hon har även smittat ner sin stackars mamma som hostar som en galning hela nätterna. Men jag har fått Cocilliana av svärfar så jag hoppas det ska dämpa det hela lite i alla fall.
Annars njuter jag av att det finns många barnvakter som avlastar i närheten och det känns verkligen som semester! Härligt! Fika på Ankarmon
Härligt att bada

Plask, plask


Leker så fint.

Badar med faster Titti.

Sååå roligt att leka i lekstugan.

Farfar är med och leker.

Premiär! Smaskar på sin första egna piggelin


Äääälskar glass



Hos Familjen Svensk/Hagelin
Vi har även hunnit hälsa på familjen Svensk/Hagelin. Martin, Emma, Frida och nykomlingen Viktor. God mat, lekande barn, trevligt sällskap samt stekande sol. ; ) Emma verkar inte ha fastnat på kort denna gång...så det blir intensiv plåtning nästa gång! Hihi.
Alla har vi olika sätt att söva våra barn på : ) Skål!
Frida och Emelie mumsar för fullt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yheee right du Jessica...jag ska inte hamna på nå kort jag inte..!!! Men jag kan ta så du kommer med! ;-) Tack själva för idag, jättemysigt!!! Kram/ Emma