torsdag 12 mars 2009

Blogguppehåll

Tänkte bara skriva och berätta att jag inte har glömt er bloggläsare. Men nu är det fullt upp så nya inlägg får komma efter helgen. För att uppdatera er något så har i alla fall Emelies feber gått ner och varit borta nu i 2,5 dagar. Men något är fortfarande fel för hon är på väldigt dåligt humör och ingenting är bra. Jobbigt! Jag skulle kunna ge min högra arm för att få reda på vad som plågar henne så jag vet hur jag ska hjälpa henne.

Idag ska jag och Emelie åka till Fagersta. Emelie ska vara hos mormor och morfar i helgen alldeles själv så jag hoppas verkligen att humöret ändras för stackaren. Vi ska renovera köket denna helg. Tony och Kajsa kommer äntligen ner och ska slita tills fingrarna blöder! ; ) I alla fall så passar det inte så bra att ha Emelie mitt i den röran. Därför var det en väldig tur att mormor och morfar kunde passa henne, De får väl vila och ta igen sig nästa vecka! Stor tack lite så här i förhand!

Efter helgen lovar jag ett stort bildextra här på Jessies hänt extra!

Simma lugnt tills dess!

Inga kommentarer: